вторник, 22 марта 2016 г.

Виховна година з елементами тренінгу

Хід тренінгу

Учасники сідають в коло.
Вступ. Слово тренера.
Доброго дня,діти! Ми – українці:миролюбні,товариські,тому давайте привітаємось з гостями,які присутні у  нас на занятті! Діти ,сьогоднішня виховна година буде незвичайною,адже формою  роботи на  уроці  буде тренінг. Для цього нам потрібно ознайомитись з визначенням поняття «тренінг» та правилами його проведення.

Опрацювання слайду №1

         Слово тренера. Діти,перш ніж ми перейдемо до роботи, давайте познайомимось, а допоможе нам в цьому ця чудова іграшка, яка дасть змогу нам стати ближчими, відвертішими, відчути теплу атмосферу нашого  спілкування .  Отримавши іграшку до своїх рук, ви називаєте своє ім'я,в тій формі ,якій би хотіли щоб до вас звертались . А почну наше знайомство з себе : «Мене звати Любов Леонідівна».
Іграшка передається по колу,учні називають власні імена.

         Слово тренера. Отже,ми з вами познайомились,тому  можемо продовжувати роботу. Сьогодні  поведемо мову про найдорожче серцю кожної людини… А тему нашого тренінгу вам підкажуть рядки Ліни Костенко.     
Опрацювання слайду №2
Буває, часом сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво, –
Оці степи, це небо, ці ліси,
Усе так гарно, чисто, незрадливо,
Усе, як є – дорога, явори.
Усе моє, все зветься – Україна.

Діти ,чи здогадались ви про що сьогодні йтиме мова?
Оголошення теми і мети тренінгу.
Опрацювання слайду №3
Тренер.  Наш тренінг має назву  «Вчимося бути справжніми українцями». Україна прагне стати зразком демократії, соціальної справедливості та правових гарантій. Такою її можуть зробити громадяни. То ж якими вони повинні бути, що мають зробити, щоб Україна зайняла належне місце серед найкращих країн Європи? Сьогодні ми визначимо необхідні умови, що сприятимуть розквіту держави.


                      1.Вправа «Дерево очікувань»

 Слово тренера. Група, зараз я вам пропоную  написати та прокоментувати власні очікування від тренінгу на стікерах і прикріпити їх у вигляді листочків.  Наприклад: «На сьогоднішньому занятті  я хочу поділитися знаннями».

              2. Вправа «Знайомство, громадян»
Діти, оскільки тема нашого тренінгу «Вчимося бути справжніми  громадянами», давайте разом з'ясуємо значення слова «громадянин».
Опрацювання слайду №4
Тренер.  Ви – запорука майбутнього нашої держави, її оберіг, так як і ця калина. Від вас залежить яким буде майбутнє. Сьогодні Україна - незалежна, і як і інші країни, вона має свої символи. Назвіть,які  ви знаєте державні символи,національні символи,хто є духовним наставником українців?  Опрацювання слайду №5-6
Діти ,а які ви знаєте славні імена сучасників?
Опрацювання слайду №7

 Слово тренера. Ми  вже з вами познайомились як учитель та учні, проте, я пропоную нам познайомитись,як громадяни України. Як ви вже помітили, деякі грона калини,яка знаходиться на дошці, незаповнені. Вам потрібно написати на її ягідках власне ім’я та свої якості як громадянина і наклеїти на вільну китицю.
(Діти пишуть, клеють, утворюють китиці та коментують: «Я, _____, справжній громадянин своєї держави, тому що……).
Отже, можемо зробити висновок, що в Україні підростають достойні громадяни, адже їм притаманні такі риси як… (йде обговорення).
      
                  Вправа «Україна в майбутньому»
Тренер. Діти,подивіться,які у мене красиві кульки!Будь ласка оберіть ту, яка вам найбільше подобається.(Діти обирають кульки)
А тепер я вам пропоную об’єднатися за кольором кульки в групи (за столом №1 – жовті,за столом №2 - сині )для проведення наступної вправи, яка має назву: «Україна в майбутньому». Ваше завдання-зобразити Україну в майбутньому,для цього ви використаєте макети України,олівці,фломастери, стікери,наліпки.
На вправу відводиться 5 хвилин. По закінченню часу,ви  маєте  представити вашу спільну роботу.
Відео №1
Представлення  робіт.

Тренер. На мою думку, ця вправа довела те, що ви - дійсно патріоти своєї   Батьківщини!Молодці!
Опрацювання слайду №8


 Тренер. Діти,Україна для кожного з нас – це найцінніший скарб,частинка нашого серця та душі. Тому,кожен справжній громадянин повинен  молитися за свою рідну землю. Зараз ви переглянете відео. Ваше завдання-назвати ,які історичні, культурні пам’ятки, місця ви побачили під час перегляду ролику?
    Відео №2
Обговорення

                                   Вправа «Очікування»
 Діти, після переглянутого відео, обговорення, виконання різних вправ під час тренінгу,чи справдилися ваші очікування?  Пропоную  записати власні думки  на стікерах, що лежать поруч, а потім  озвучити  та наклеїти їх на наше деревце.
     
Взятися за руки. Дякую за увагу!Допобачення!




Комментариев нет:

Отправить комментарий